Price It Right é unha campaña coordinada polo European Illustrators Forum (EIF) que pretende concienciar e apoiar os profesionais da ilustración e os seus clientes á hora de negociar o seu traballo e poñerlle prezo. Na campaña colaboran todas as asociacións membro —que representan arredor de 12.000 ilustradores e ilustradoras de toda Europa—, entre elas as que compoñen FADIP, como a AGPI.
A campaña busca ser beneficiosa tanto para ilustradores como para clientes. Presenta testemuños de profesionais recoñecidos do mundo da ilustración —como Mar Hernánez Malota, Xan López Domínguez ou a editora Marion Duc—, anima os ilustradores a compartiren nas redes sociais estas reflexións e as súas propias, dá algúns consellos e recursos para a negociación dos traballos de ilustración e propón participar nunha enquisa que servirá para valorar en toda Europa o estado da cuestión.
Price It Right, que se desenvolverá ata marzo de 2019, ten como precedente diversas campañas en contra do traballo gratuíto, que se dá moitas veces en forma de «traballo especulativo» na actualidade, e vai un paso más alá, buscando concienciar a todos os sectores implicados da necesidade de prezos xustos e negociacións transparentes, como garantía da propia perdurabilidade da actividade da ilustración. Pode accederse a todos os materiais da campaña en galego, incluída a enquisa, aquí. E tamén en castelán, nestoutra ligazón da FADIP.